PAŽINTINĖ – EDUKACINĖ IŠVYKA Į SODELIŠKIŲ DVARO SODYBĄ

2021 m. rugpjūčio 27 d. Kupiškio technologijos ir verslo mokyklos bendrabučių, ūkio dalies ir administracijos darbuotojai vyko į pažintinę – edukacinę išvyką, Sodeliškių dvaro sodybą Biržų rajone.

Sodybos gidė mokyklos darbuotojus supažindino su autentiška XX a. pradžios sodyba, kurios metu pamatėme buities rakandų, senovinių žemės dirbimo padargų. Apsilankėme senovinės technikos muziejuje, kuriame išvydome senovinius garo traktorius, autobusus, sunkvežimius, spec. paskirties techniką, prieškarinius bei tarybinius automobilius, motociklus, dviračių kolekcijas. Susipažinome su ūkyje laikomais elniais, danieliais, alpaka, asiliuku, ožkomis ir kt.

Sodeliškių dvaro sodyba – tai nuostabi vieta poilsiui su pirčių kompleksu, baseinu, daugiafunkcine sporto aikštele. Ekskursijos gidė pristatė sodyboje teikiamas poilsio, apgyvendinimo ir maitinimo paslaugas, to meto papročius, gyvenimo būdą bei sąsajas su kaimynais latviais.  Degustavome keptą duonelę, naminį sūrį, gurmaniško skonio elnienos kepsnius ir kt.

Džiaugiamės, kad patyrėme pačius šilčiausius ir gražiausius įspūdžius. Esame labai dėkingi Sodeliškių dvaro sodybos šeimininkams už sukurtą nuostabų grožį ir ekskursijos gidei už malonų bei nuoširdų bendravimą.